
Gezinnig
Gezinnig bedenkt en maakt producten die bijdragen aan plezier en gemak in het gezinsleven. De collectie bestaat uit handige planners en vrolijke kletsboeken die het contact tussen ouder en kind stimuleren.
De naam Gezinnig is een samenvoeging van 'gezin' en 'zinnig', de kernwaarden van het merk. In 2008 richtte Rianne van Essen Gezinnig op. Nadat ze moeder werd combineerde ze haar communicatieachtergrond met ondernemerschap. Met Gezinnig ontwikkelt zij producten die behulpzaam zijn voor ouders en kinderen van 3 tot 12 jaar. Het ouderschap brengt een enorme verantwoordelijkheid met zich me. De kunst is om te blijven genieten van de mooie taak om je kind te begeleiden op weg naar zelfstandigheid. De tips en tools van Gezinnig helpen om de gezinshectiek te versoepelen. De impact van de producten is Rianne's drijfveer. Minder stress en gemopper. Meer plezier en aandacht voor elkaar. Dat is de missie.
De collectie bestaat uit communicatie- en planningstools. Vrolijke en praktische producten die verbinding creëren en houvast bieden. In 2009 bedacht educatief schrijfster Michal Janssen het allereerste Kletsboek. In 2010 kruiste haar pad met Rianne. Samen hebben zij inmiddels een uitgebreide Kletscollectie gemaakt. Verschillende thema's met één gemene deler: de kletsboeken stimuleren op speelse wijze het contact tussen ouder en kind. Inmiddels zijn al meer dan 200.000 boeken uit de Kletsserie verkocht.